Largo Music

مرجع دانلود اهنگ جدید

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۰۷ ب.ظ
Azazil - Mimoonim Ba Ham Azazil - Mimoonim Ba Ham

دانلود آهنگ احمد سلو به نام بغل

 

متن آهنگ احمد سلو با نام بغل

 

من دیگه کم آوردم انقد که غصه خوردم
شورشو درآوردم از بس اسمتو آوردم
خالیه جات کنارم خب منم یه صبری دارم
خاطره هاتم دیگه دارند گندشو درمیارند
یه لطفی کن تو گردن بگیر این دیوونه رو بغل بگیر
دوست دارم خدایی من دلی ازم این عشقو پس نگیر
یه لطفی کن تو گردن بگیر این دیوونه رو بغل بگیر
دوست دارم خدایی من دلی ازم این عشقو پس نگیر

 

نبودی ندیدی از غمت پیرم در اومد
تو رفتی هرچی استخاره میکردم بد اومد
عزیزم نباشی تو ازم چیزی نمیمونه
هنوزم کسی از رفتنت چیزی نمیدونه
یه لطفی کن تو گردن بگیر این دیوونه رو بغل بگیر
دوست دارم خدایی من دلی ازم این عشقو پس نگیر
یه لطفی کن تو گردن بگیر این دیوونه رو بغل بگیر
دوست دارم خدایی من دلی ازم این عشقو پس نگیر

 

  • تاریخ : جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۳۵ ب.ظ
  • موضوع :دسته: آهنگ جدید ,
  • بازدید : ۸۳۰ بار
  • نظرات : ۱
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بلیط هواپیمایی یزد
بلیط هواپیمایی یزد
۱۳ مرداد ۹۹، ۱۴:۱۳
وب سایت کاربر

احمد سلو جدیدا خیلی بهتر می خونه

ممنون از آهنگای زیبایی که به اشتراک میزارید

]

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

تبلیغات متنی
آموزش رایگان آهنگسازی

آموزش رایگان آهنگسازی

ads site
سایت فاگوات موزیک

پخش رایـگان آهنگ شما

ads site
سایت سولو موزیک

پخش رایـگان آهنگ شما

ads site
22سایت امــ

آموزش رایگان تدوین سینمایــ

ads site